FORENINGSPORTAL Foreninger på Stord

Stord Cricket Clubb Klubb

Vi er et cricketlag med spillere fra hele Sunnhordland. Vi er en frivillig organisasjon som har trosset vestlandsværet og utviklet oss til å bli et konkurransedyktig lag. Vi har vært medlem i Norges Cricketforbund siden november 2017.

Stord Cricket Klubb er nå offisielt tatt opp som medlem i NIF.

Lagleder er Neeta Sankholkar, en engasjert og erfaren dame som brenner for cricket.

Cricketlaget på Stord på Vestlandet, trosser været og utvikler et konkurransedyktig cricketlag.

Medlemskap i Stord Cricket Club begrenses ikke til en nasjonalitet - alle som ønsker er hjertelig velkomne!

Nylig opptatt som medlem av Hordaland Idrettskrets og Norges Cricketforbund, gleder de seg til å delta i kamper og turneringer rundt om i landet.

Deres mål er å introdusere cricket på barne- og ungdomsnivået gjennom skoleverket, i håp om flere norske ungdommer med på laget. De satser på regional utvikling av cricket på Vestlandet!

Deres motto Respekt for alle og Fair Play!

41105358 /

neetas@online.no